söndag 12 december 2010

Weekend from hell!

Värsta helgen på länge! Jag är sjuk, snorig, hostig, febrig, lock för öronen, huvudvärk, allt på en gång! Så bara det har förstört! Och till råga på allt elände:

Moa ville som vanligt vara med och laga mat och stå på pallen. Slutar med att hon kliver bredvid pallen och drattar på rumpan. Hon blev rädd och jag blev nog ännu räddare!
Hon säger iaf att hon bet sig i kinden och jag tittar så gott det går men ser inget, det blöder inte eller nått sånt. 2 minuter så är det fullt ös igen! Hon äter ordentligt så jag tänker inte så mycket mer på det.
Ska göra iordning Moa för natten och kommer till tandborstningen då jag till min fasa märker att det saknas en bit på ena framtanden! Hon måste ha bitit ihop så hårt när hon ramlade! Robban hittar den lilla, lilla flisan på golvet i köket! Min stackars lilla älskling! Får bli ett besök hos tandläkaren imorgon!

Säger bara: Fan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar