tisdag 21 december 2010

Aha..........!

Kom precis på varför jag tänkt att jag skulle vara ledig hela denna veckan: MASSOR ATT GÖRA!

Eftersom jag var tvungen att jobba igår och idag så har jag liksom tappat 2 dagar och när jag kom hem i eftermiddag så slog det mig, allt som jag tänkt göra men inte gjort!
Skulle behöva storstäda ÖVERALLT, rensa bland Moas leksaker och plocka undan sånt hon inte leker med, panta flaskor, rensa i förråden och åka till återvinningen, rensa i Moas byrå. mm mm! Massa småsaker som jag gått och dragit på och tänkt att: Det kan jag göra när jag är ledig!

Fan också! Är stressad som 17! Blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det! Känner att natten kommer gå till att fundera och försöka organisera morgondagens få timmar som Robban är hemma innan jobbet för att få så mycket som möjligt gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar