söndag 10 oktober 2010

Lördagen blev superbra fast vi inte trodde det på morgonen. Redan i torsdags började Moa bli igensatt i luftrören och trots att vi gav henne medicin så verkade det inte bli bättre. Så vi bestämde oss för att inte gå och simma och inte åka till Kalmar (vi skulle ha träffat Ebba på Leo´s).
Eftersom Moa inte hade nån feber så beslutade vi oss för att åka till Kalmar ändå. Jag hade lite jag skulle ha på IKEA. Jag fick presentkort från släkten på pappas håll när jag fyllde 30 så jag handlade ju dessutom gratis! Väl där träffade vi mamma och 2 av Moas kusiner, Meja & Anton. Så vi åt med dom på IKEA. Uppdaterade köket med nya glas och bestick samt en magnetlist till mina nya, fina knivar. (Även dom en 30-års present, från Robbans familj)

Vi avslutade dagen hos Micke & Emma med fika! Hade varit och köpt kaffe med Hasselnöts-smak så det blev en kopp sånt och en Delicatoboll! Kaffet hittar du här:

http://www.gerdaste.se/

Ska faktiskt ta mig en kopp nu medans jag funderar på vad vi ska hitta på idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar