fredag 22 oktober 2010

Förväntansfull!

Imorgon efter simmet drar vi till Västervik. Jag har hittat fina saker på Blocket som vi ska åka och hämta. Min kreativa sida har legat på latsidan ett tag och jag har haft idétorka men nu äntligen är jag igång igen!

På hallen uppe har vi idag ett databord som vi aldrig använder så det åker ut och ersätts av en dagbädd som jag ska piffa till med massa mysiga kuddar och filtar. På väggen bredvid ska jag sätta upp tavellister där massor av böcker ska stå. Och vips så har vi en läshörna för oss och Moa. (Och dessutom en extrasäng när det skulle behövas)

Har hittat en enkel fin pinnsoffa till köket. En affär som heter Vita magasinet i Västervik köper in gamla möbler och restaurerar dessa. På ryggstödet ska jag sätta en vinyltext där det står: "I världen är du bara någon men för någon är du hela världen"

Vill ha hem grejerna NU!

(Har för övrigt bestämt mig för att vara ledig varannan fredag, mys med lilla familjen!)

Stilcompaniet (Vinyltexter)

Vita magasinet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar