tisdag 19 oktober 2010

Höst......

Vardagen rullar på och det märks att det är höst. Moa har varit hängig ett bra tag nu, det ena avlöser det andra. Snorig ett par dagar, feber efter det, hosta och rossliga luftrör. Inget av det samtidigt konstigt nog!

I söndags hade vi iallafall en riktig mys-dag! Vi pysslade hela dagen: Gjorde pärlplattor, lekte med trolldeg, målade, bakade mördegskakor, fikade i solen, fikade igen med farmor & farfar & Lillan på kvällen. Moa älskade verkligen mördegskakorna, så fort farmor & farfar kom innanför dörren så tyckte Moa att vi skulle fika!

Nu är hon på dagis och jag väntar på att gå till jobbet, veckorna går ganska fort men tyvärr gör helgerna det också! Robban och jag har pratat länge om att ta en hotell-natt tillsammans, bara gå på bio och äta en god middag och vara med varann, det skulle vi behöva. Men samtidigt skulle det betyda att vi förlorar tid tillsammans hela familjen. Jag har också funderat på att gå ner liiiiite i tid på jobbet och vara ledig fredagen på min kvällsvecka för att få lite längre helg med mina älsklingar. Vi får se hur det blir.....

Älskar Er mest i hela världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar