lördag 17 september 2011

Lekdate och annat kul!

Igår kom Linnea och Andrea på en liten lekdate. Moa gick här och väntade och väntade efter att jag hämtat henne på dagis!

Så kom dom äntligen och självklart missade jag att ta fram kameran.....
Men sååååå bra de lekte tillsammans! Moa kan annars vara ganska dålig på att dela med sig av sina grejer, hon är ju liksom van vid att få ha alla saker för sig själv här hemma. Men det funkade jättebra igår, de åkte rutchkana varannan gång och de delade på kickbiken och cykelhjälmen och åkte en stund var. De verkar vara lite i samma fas. Det är roligt när jag berättar för Linnea om vad Moa gör och säger och Linnea berättar att Andrea gör och säger likadant! Många likheter hittade vi igår! Duktiga tjejer som gillar varann, vi måste se till att ses lite oftare!

På kvällen blev det som traditionen bjuder pizza när Robban slutat jobba. Och sen kom Lillan på fredagsmys! Härligt! Moa lekte och fredagsmysades för fulla muggar! Så när Lillan åkt tog det ungefär 2 sekunder efter att pyjamasen var på tills Moa sov som en stock!

Något som gläder mig är att Ni har hittat mina "Gilla" och "Ogilla" knappar! Alltid kul att se att någon läser det jag skriver, vore ännu roligare att veta vilka Ni är! Så fortsätt lämna reaktioner och skriv gärna en kommentar då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar