söndag 28 november 2010

1:a advent

Dagen har bjudit på pyntande och pepparkaksbak. Hade tänkt gå på julskyltning också men vi skippade det i snöovädret.

Börjar så smått känna att det lackar mot jul och allt vad det innebär. Jag har aldrig varit mycket för att julpynta men det verkar kännas annorlunda när man har en liten Moa i huset. Julen är ju så mycket mer speciell när man är liten! Så nu finns det iallafall några tomtar i huset och vi funderar till och med på att ha gran i år, det får bli en i plast eftersom vi inte vet hur Moa reagerar på gran.

Har beställt julkorten från Postfoto och så blev det den traditionella snökulan med Moa i, 3:e kulan till samlingen!

På DVD:n rullar Astrid Lindgrens jul så som sagt, julkänslan börjar hitta till Dammgatan!

(Nu har jag ändrat inställningarna så att alla kan kommentera och inte bara de som har ett konto på Google.)

2 kommentarer:

  1. Då är jag först med att testa om det fungerar!! :)

    /DC

    SvaraRadera
  2. Lyckliga lilla Moa som har en sån underbar mamma OCH pappa! Kram på Er alla tre, jag är så glad och tacksam att jag har Er i mitt liv. Mamma

    SvaraRadera