onsdag 22 september 2010

30 år och 2 dagar....

Redan efter tolvslaget mellan den 19:e och 20:e fick jag mina första presenter av Robban: 3 presentkort på klädaffärer som INTE säljer barnkläder, han är smart min gubbe, han vet att jag bara handlar kläder till Moa annars!

30-års dagen firades i Kosta med lilla familjen. Hittade inte så mycket på Outlet men vi hade det mysigt iallafall. Blev en overall (till Moa) och kaffemuggar rikare.

På hemvägen bjöd mamma på födelsedagsfika i form av Prinsesstårta. Fick ett jättefint halsband av mamma som hon köpt i Skottland. Berlocken är ett silverhjärta med en "pärla" gjord av ljung på. Tack mamma!

I Fagerhult väntade också present nr.2 från Robban och Moa. Längtar tills på lördag då jag får testa den på riktigt!
Det kommer med andra ord komma upp lite undervattensbilder här! Tack mina älsklingar!

På fredag har Lillan fixat så att vi ska gå ut och äta, mamma, mina syskon och vi. Ska bli kul, det händer alldeles för sällan!

Och på lördag kommer svärmor, svärfar, svägerska och svåger på middag, hoppas på bra väder så vi kan ta årets sista grillning!

Så lite firande återstår, om det nu är något att fira att man blir tant......!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar