måndag 4 maj 2009

Snor, host och snörvel.

Jag har 2 små sjuklingar här hemma! Moa är i å för sig inte jättesjuk, mest lite snorig. Robban däremot är hostig & febrig...... stackarn! Fast han slängde nog av tröjan lite för tidigt tror jag! Han ville gärna bli av med sin fina "bonnabränna" som han fick när vi gick runt Sjöjäveln. Så därför körde han topless när vi grejade med mammas altan i lördags. Inte så lyckat verkar det eftersom han vaknade med ont i halsen i söndags och nu blir det bara värre å värre!

Får hoppas att det går över fort så att vi kan åka till Kalmar på lördag. Det ska inhandlas plattor hem till mamma och så är det kalas i Vedby. Robin fyller år..... vad ger man till en 9-åring???

Nu vill Fröken Samuelsson ha min uppmärksamhet verkar det som! Får nog gå och busa lite! <3


1 kommentar:

  1. Jag vill oxå åka till Kalmar, till ikea! Väggar och golv är klart i Andreas rum så nu fattas bara lite möbler... Kan du inte lägga ut några bilder på Moas rum så jag får lite inspiration:) Hoppas att allt är bra med er, förutom förkylningar då...

    SvaraRadera